Fredagen den 13:de

Hej Raffe. Som jag skrev på Face Book. Jag gillar verkligen inte fredagen den 13:de.
Det är ju rena otursdagen. Fast det händer lite gott också. Det är löning i dag. Och det är positivt.
Jag hade läst fel på möteslappen. Trodde mötet började klockan 11 som dom andra mötena. Men det här mötet börjar klockan 13.
Så väskan och allt är packat redan. Så när mötet är klart skall vi bara handla lite. Sen åker vi hem å hämtar väskan. Och sen ger vi oss av ut på landet.
Kollade på aftonbladets horoskop vad det gäller för fiskarna.
"Fredagen blir romantisk och flirtig men det finns ochså en risk för svartsjuka och komplikationer." Svartsjuka och komplikationer kan jag va utan. Men romantik och flirt vill jag gärna ha. Det skule inte sitta helt fel nu. Jag vill verkligen ha en kvinna i mitt liv känns det som. Vakna upp brevid den man älskar. Dela glädje och sorg med. Ja, du vet allt det där.
 
Nu på morgonkvisten kom det en liten regnskur och nu åskar det. Hoppas det försvinner till eftermiddagen när vi skall ut på landet. Innan vi drar skall jag till ÖB, Biltema och sen skall vi till Hemköp.
Får se om jag skriver något i helgen när vi är ute. Det beror på om det finns tillfälle till det. Skall ju som sagt umgås och ha mys hela helgen. Om inte så får alla läsare ha en underbar helg. För det skall vi ha.
Hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0