Första doppet.

Hej Raffe.
I dag tog jag en ordentlig sovmorgon. Klev inte upp ur sängen förän vid halv tolv :).
Fy tjyvingen vad varmt det var i dag. Det var så fuktigt ute. Man behövde inte röra sig för att bli svettig.
Thomas och jag skulle fiska i dag, men han hade så baksmälla så han ville inte gå ut utanför dörren.
I morgon skall jag och Stina ut och fiska. Eventuellt bada också. Det skall bli jättekul.
 
Jag packade en vattenflaska och tog bilen till båtplatsen och åkte ut på torpet och tänkte att det svalkar väl där.
Men shit vad jag bedrog mig. Det var snorvarmt där också. Så jag frågade Laijla om hon hon ville bada. Det ville hon. Så vi åkte bort till badplatsen. Där badade vi en stund.
Sen gick vi upp i skogen och kollade efter kantareller. Det fanns lite, så vi plockade dom så vi kunde ha dom till middag. När vi komtillbaka till stranden så var vi lika svettiga igen så det var bara att hoppa i plurret igen. 22 grader var det i vattnet. Men det kändes som 18-19 grader.
 
I morgon blir en jobbig dag för psyket känner jag på mig. Vad det är går jag inte in på här. Det skriver jag i den privata dagboksbloggen. Känner mig ungefär som. Ja, jag kan inte ens beskriva det. Suck.
Sen skall jag fortsätta att kolla på tv. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0