Torsdag.

Hej Raffe. I dag är det Torsdag. Skönt som fan måste jag säga. Det är sista arbetsdagen på veckan. Och tre dagars ledigt nu. Inte helt fel om man säger så.
I går var det lill lördag och då tog jag ett glas vin till Jönssonligan filmen. I kväll blir det nog ett glas vin till eller varför inte en Capten Morgan :-P.
Jag slutade jobbet tidigt i dag. Det var jättelite jobb så jag var hemma vid lunch. Så det var bara att slänga in en maskin tvätt med svarta kläder så har man rena arbetskläder på måndag morgon.

Om en stund skall jag ut på lång promenad med vovven. Tänkte försöka ta den i rask takt så man förbränner lite fett.
Sen har jag inget annat planerat inför eftermiddagen. Bara sitta vid datorn å ta det lungt å koppla av. Jag är sjukt sugen på att köpa något nytt datorspel som man kan traggla sig igenom. Men nu räcker inte pengarna till det på ett tag. Finns annat jag skall köpa före datorspelet. En ny armbandsklocka till exempel.

Den här klockan skulle passa mig. Den är ganska läcker.
Sen skulle jag vilja spara ihop till en spa helg. Men det ligger långt fram i tiden. För det har jag inte råd med nu hehe.

I dag åkte min kärlek hem till sig. Hon skall packa sina saker. Hon börjar ju plugga i Umeå snart. Jag är så glad för hennes skull att hon kom in på sin utbildning. Missarna har gjort sig hemmastadda. Dom ligger och sover middag nu. Och dom har det bra. Just nu är vi långt över majoriteten med killar här hemma. Så snacka om att vi kan köra med tjejerna :-D. Typ vårat ord är deras lag haha.

Vad tomt det kommer att bli när när man plockar ihop alla julsaker. Fast än man har satt upp julprylarna så tidigt så känns det som det inte fått suttit så länge. Men det en god vän till mig sa är ganska sant. ut med julsakerna och sträva mot ljusare tider hehe. Det är ju ganska sant och ljusare tider är ju våren.
Nu skall jag hänga tvätt i allafall och sen är det en långis som gäller med mollan. Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0