Torsdag.

Hej Raffe.
I dag är det Torsdag och vi närmar oss slutet av veckan och snart är det helg. Det känns ju hur skönt som helst.
I dag på jobbet var det en ganska smörig dag :). Jag kärde truck fram till frukost. Frukost äter jag vid halv nio. Så jag åt fram till nio i dag och sen var jag på informationsmöte i dag om vårt nya datorsystem på jobbet. Vi skall få röststyrt plock. Men mångmiljon investering. Hoppas det kommer fungera. Hade mötet fram till klockan var tolv. Sen åkte jag hem till vovven och gick ut med henne. Och sen åkte jag tillbakatill jobbet och jobbade fram till fyra.
När jag kom hem så gick jag upp å handlade. Och efter det så gick jag hem å började med maten.

Det blev pannkaka. Det var jätte gott. Men Bella och jag blev sugen på lite soppa också. Så jag gjorde i ordning lite italiensk minnestronesoppa. Och det var smarrigt som fan.


I kväll skall Bella och jag äta semla. Det är ju också så där gudomligt gott.

Skriver mer sen. Kom fan på att jag måste köpa fika bröd till i morrn. För det var min tur å bjuda i morrn på jobbet. Skriver mer sen kanske. Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0