Tisdag kväll.

Hej Raffe.
Det kändes ganska bra i morse. Jag satt klockan på ringning en kvart tidigare asså 05.15.
Det blev inte lika stressigt och jag hann med mer saker på morgonen.
Att vakna upp av att klockradion låter som ett gökur och en kissemiss son stirrar mig rakt i ögonn och undrar hur länge man skall sova. Det får en att sätta sig upp i sängen på direkten :).

I dag var det lite mer jobb på jobbet. Cheferna förstår inte att man har varit sjukskriven så man får ju så mycket att göra. Men jag har verkligen dragit ner på tempot på mitt jobb. Måste göra det om jag skall orka med utan att slita sönder axeln i kväll.

I kväll till middag åt vi kokt korv med potatis och pepparotsås. Det var jättegott.


I morgon är det avslut med soc biten också. Och så skall vi på förmöte med den där barngruppen. Så vi får se vad det visar. Nu skall jag kolla lite på blocket och se om jag kan hitta en bil. Hörs senare sen kanske eller så hörs vi i morrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0