Tisdag kväll.

Hej Raffe. Tisdag i dag och det har varit Så mycket jobb i dag på jobbet. Det börjar likna Jultider på jobbet. Vårkollektion tillsammans med badmode kommer hem nu och mycket beställer dom så de kan bunkra upp i varuhusen så att det finns i reserv sen näär vi sparkar igång med nya pocksystemet. I fall det skulle skita sig. Hur som helst så är vi väldigt underbemannade. En till försvann i dag. Vi firade av Eva som gick i pension i dag. Det kändes lite sorgset för min del. Ända sen jag började på lagret så har jag och Eva jobbat på samma område bortsett från ett år. Man kommer att sakna henne, fast än hon gick en på nerverna ibland. Men Eva är i allafall Eva. Och jag berättade i gruppen i morse hur jag kände att det kändes konstigt å säga hej då. Och många instämde.

Jag kom precis ut ur duschen. Det var otroligt skönt i duschen. Skulle nästan kunna tänka mig att införskaffa mig på en sån där massage dusch. Men det får bli när jag inte vill ha tvättmaskin längre. För den får inte plats tillsammans med min tvättmaskin :)


I kväll har Håkan kvälls kurs och kommer hem vid ca halv tio. Så i kväll har det varit "Egen tid". Vilket känns väldigt skönt. Var upp till affären i dag också och köpte kattmat. För i går hade dom inte fått hem sån där låda. Men det hade dom idag. Så det blev en jägarmeny. Så hoppas grabbarna tycker om det :P

Till middag i ddag blev det blodpudding. Det var länge sen och det var väldigt gott.


I morgon är det lill-lördag och halva veckan är gjord. Jösses säger jag bara. Dagarna springer iväg. Och snart är det dags att kolla efter båt. Båt skall införskaffas till våren så jag kommer ut på landet. Jag har bestämt för att jag skall tillbringa mer tid på landet i år än vad jag gjorde i slutet av förra året. För då blev det knappt något alls.

Sen är det snart dags för semester planering på jobbet. Jag vet inte riktigt när jag skall ta semester.
Vet bara att jag har bestämt mig för att göra en del saker på semestern. Bland annat åka till Ullared.

Sen blir det någon nöjespark och sen vet jag inte så noga. Malin kanske skulle vilja hitta göra något tillsammans med mig, så det kanske blir att åka upp till Norrland. Vi får se.
Just nu längtar jag så fruktansvärt mycket efter sommaren. Att få umgås mycket med min fina som kommer att va här nere på sommarlovet som hon har sagt. Som sagt. Jag längtar :).

I dag på jobbet var första dagen på länge som inte jag har fått halsbränna. Det är nog för att jag har betalat in alla räkningar som jag hade. Ingen eftersläpad räkning nu. Och det känns så skönt.

Vad jobbigt det är när man har så mycket foton som inte är döpta till något utan har standard namnet som ex image0019. Sånna namn håller jag på att fixa i ordning. Med andra ord namnsätta digitalfoton man har tagit. Fan vad jag skall hålla på att vända på meningarna haha. Det är ett jättejobb. Men bra blir det till sist.

Nu skall jag kolla mailen och chatta med min fina. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0