Tisdag.

Hej Raffe. I dag är det tisdag. Och jag har känt mig hängig i dag. Har hållt mig på fötterna i dag med hjälp av alvedon.
Den har den här dagen varit hur jobbig som helst. Jag har börjat ta en tablett om dagarna av min champix istället för två tabletter. Man känner skillnaden. Allt blir jobbigt och tankarna snurrar mer än vanligt. och det känns som man lever i  en mardröm. Men det går väl över får jag hoppas.

Jag var jätte sömnig i morse. Det kändes som jag hade kudden kvar i ansiktet i morse när jag kom till jobbet.
På jobbet vid lunchtid så ringer maggan och frågar vad bella är. Hon är hemma svarar jag. Då hade dom börjat skolan i dag och Bella hade fått för sig att dom började i morgon. Men jag ringde upp bella och sa att hon skulle klä sig snabbt och springa iväg till skolan. Hon hann va med en halv dag i allafall :)

När jag kom hem så gick jag ut med vovven på en lång promenad. Sen så började jag med middagen Det blev Smal baconsås med spagetti. Det var jättegott.

Efter middagen så diskade jag upp och fixade i ordning lite hemma. Sen blev det soffan en stund och telefon :).
Det blev väl någon timme i dag med i luren. Det är kul att snacka i telefonen länge och avkopplande. I bland blir det mer än en timme.

I morgon skall jag eventuellt åka upp till Haninge biltorg. Det beror på om jag får någon med mig som kan något om  bilar. Och om jag kommer ur sängen i morrn. Jag har varskott alla att jag eventuellt är hemma i morrn eftersom jag går på alvedon för att hålla mig uppe nu.

I kväll skall jag ha jättegosigt i sängen. Mollan och Tristan och Atlas har redan lagt sig i mattes säng. Och snart kommer jag och då blir det gos på högsta nivå så dom inte är ledsna. Man märker att dom saknar matte när hon inte är här. Å vem gör inte det. Jag längtar till på torsdag när hon kommer hit.

Nu är det dags att gå ut med Smollan så inte hon kissar på sig i natt :) Och sen skall Atlas och Tristan få mat. Det blir nog kött :P. Och Mollan får hålla sig till sitt goa torrfoder. I morgon skall Molly få ett ben och pojkarna skll få något gott då med. För det är ju ändå lill-lördag. Hörs i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0