Söndag.

Hej Raffe.
Nyårsdagen i dag och en skön slappar dag.
Nu är det 2012 och hoppas det bästa händer oss. I går flyttade pojkarna hem till mig eftersom min fina skall plugga.
Som jag har sett fram emot det. Dom är verkligen en del av mitt liv. Molly och katterna kommer så bra överens. Och det gör mig så glad.

I dag var vi och handlade på ica Maxi. Vi handlade lite bak ingredienser. Malin skall baka mazariner. Så smarrigt. Hon är verkligen så duktig tycker jag. Vi var till filmkedjan i Haninge och hyrde tre filmer också. I kväll sen skall vi till Laijla och Christer å fika. Jag tänkte höra om laijla har lust å klippa mig också. Men hon kanske inte orkar det i kväll. Men jag skall fråga.

I dag till middag skall vi ha makaronipudding.


Det är så got. Jag har inte ätit det på många år. Så jag kommer ju kurra som en kattunge vid matbordet haha.
Nu snart skall jag hänga en maskin tvätt och sen lägga in en ny. Hörs senare kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0