Söndag kväll.

Hej Raffe.
Middagen avklarad. Det blev pölsa. Det var så gott.

Det ser inte så märkvärdigt ut. Men min tallrik innehåller mest sallad och andra nyttiga saker.
I kväll nu skall jag se färdigt på Arne Dahls film som jag kollade på i går. Skulle kollat på Wallander som jag skrev. Men ångrade mig och kollade på Arne Dahl - Upp till toppen av berget. Det är den senaste. Den är ruggigt bra.

I morgon är det jobb också. Det känns ju inte speciellt upphetsande. Men va fan. Man måste. Annars får man ju inte ihop några pengar.
Känns som en evighet sen Malin åkte. Fast det bara har gått en vecka. Undra hur det kommer att kännas nästa vecka och nästa vecka därpå osv. Det är ingen som kan svara på utan det får tiden visa. Jag tycker det det känns lite jobbigt i mellanåt eftersom man är van att ses. Men det är kanske en vana.

Någon gång i nästa vecka skall jag åka in till Spånga. Jag skall följa med Thomas och hämta en server som han har köpt. Det är en server som Thomas skall använda sig utav. Men jag skulle hjälpa till att kolla på lite saker. Så det blir lite resa i veckan.

Nu skall jag luta mig tillbaka och kolla på lite videoklipp innan jag skall se Arne Dahl. Skriver mer i morgon.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0