Söndag.

Hej Raffe. Började dagen med en skön sovmorgon.
Den här natten har varit den skönaste på länge. Jag har drömt så underbara drömmar hela natten. Min underbara flickvän och jag har haft älskog hela natten. Vi har testat allt tror jag. När jag vaknade så ja, du kan ju räkna ut allt själv hehe. Jag vill ha sånna drömmar varenda natt :)
När jag vaknade så gick jag upp och satt på kaffepannan och började duka fram lite frukost. Bellan hade gått ut med sin vovve medan jag fixade inne. Efter frukosten så tog jag på mig mina träningskläder och begav mig ut på en Rask promenad. Jag var ute exakt en timme och gick. Det var så otroligt skönt. Det var skönt ute. Solen lös och det var klarbrå himmel och temometern låg på nollan. När jag kom hem så hoppade jag in i en dusch. Det rann svett bokstavligen av mig. Så duschen var underbar. Jag tog några bilder på min raska promenad. Kolla nedan.













Nu när jag har duschat och fräschat upp mig så tänkte jag sätta mig spela lite dator.
Till middag i dag blir det ju som jag nämnde i går. Norrlandspölsa och potatis och ägg och rödbetor.
Men nu är det långt till middagen och kvällen. Jag skriver mer senare. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0