Söndag.

Hej Raffe.
Här sitter jag i min ensamhet och har inte lust med någonting. På förmiddagen gjorde jag rent köksfläkten och kökstaket och diskade och skurade även rent kryddhyllan. Det var det äckligaste jag har sett på jättelänge. Men nu är det rent i allafall. Jag skall sätta upp garinerna i sovrummet som jag tvättade i går.

Till middag blir det hemmagjord pizza. Det skall bli Så gott. Jag kommer ihåg när Malin och jag och Bella gjorde hemagjord pizza. Det var ju så himla gott. Så det blir det till middag i dag.



Jag tog en fin bild på Atlas och tristan i dag. Dom är så söta. Nu ligger dom och sover middag på mattes säng. I morse var dom jättegosiga.
I morgon tänkte jag försöka gå och jobba också. jag känner mig någorlunda pigg i axeln. Utan kortisonsprutan hade det nog inte varit så här bra.

I går kväll låg jag och skrev och läste dikter. Jag publicerade en dikt på min FB. Inte en reaktion.
Känns inte så kul. Men men. Nån gång kanske man kan få en reation på dikterna man skriver. I min privata dagbok finns en hel del dikter som jag har skrivit. Man får ur sig så mycket genom att skriva en dikt. Men nu orkar jag inte skriva mer. Hör sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0