Söndag.

Hej Raffe.
Efter en skön sovmorgon åkte till Spånga i dag för att köra Malin ut till Västerhaninge. Hon kan inte köra själv eftersom hon festade igår.
Så jag köpte en sms biljett. 54 kronor kostar en sån.
Jag skulle ha gått över till syrran i dag å fråga om hon ville klippa mig. För Håkan skall dit i dag. Men som det synes så blev det ändrade planer för min del. Jag åkte och hämtade min underbara fina i Spånga istället. Men jag messade syrran när jag var i spånga och hon skulle städa. Men skulle messa sen på eftermiddagen när hon kunde klippa mig.

Jag skall göra en kålpuddiing till middag i dag. Det var så jävla gott att jag fick mersmak. Och det är ju faktiskt smalmat. Jag måste komma på något sött som man kan ha på som är nyttigt istället för socker eller sirap.

Till middagen i kväll så kanske man kan kolla på en film eller nått. Det visar sig.
Nu i veckan skall jag få min födelsedagspresent från förra året :-). Antingen floating eller helkroppsmasssge. Floating låter intressant, men skulle va skönt med helkroppsmasssge som jag gått å fantiserat om. Vi får se vad det blir. Skönt skall det bli i allafall :-). I morgon skall jag till läkarstationen och få reda på mina provsvar också.

Jag ställde upp i en studie om prostatacanser forskning också. Det känns helt ok att va med i den studiern. Man bidrar lixom till något gott och det kostar inte mig några pengar. Man fick lämna några rör blod på labbet på läkarstationen. och fylla i ett formulär. Så nu har är man med i den vetenskapliga studiern och det känns skönt.

Skriver mer sen. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0