Söndag.

Hej Raffe.
I dag är det söndag och det är ju så att man skall helga vilodagen. Och det har vi gjort till fullo i dag.
Det är mindre än två veckor kvar till min älskling åker upp till Umeå för att studera. Känns konstigt i kroppen på mig att veta att vi inte kommer att ses som nu. Men samtidigt är jag väldigt glad för Malins skull att hon skall plugga till det hon vill bli. Måste medge att jag är rädd. E så rädd tt jag inte finner ord. Tre år är ändå tre år. Mycket kan hända på tre år. Men det är tur att man kan tänka positivt och inte bara se allt svart.

I går skrev jag att jag skulle göra i ordning stekt strömmingsflundra med potatismos. Men jag är inte sugen på det ett dugg. Så det blir stekt prinskorv kokt potatis och spenat.

Det är inte exakt så där på bilden, men nästan.

Om en stund skall jag hoppa i duschen, sen skall jag göra mig i ordning för vi skall upp till haninge och lämna filmer på filmkedjan. Sen skulle vi hyra en till. Det kommer att bli Arne Dahl - Ont Blod.
I morgon kommer Bella till mig. Jag längtar efter henne så mycket.
Nu skall jag skriva lite i den privata dagboken som jag startade här om dagen. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0