Sen söndag kväll.

Hej Raffe. Kom precis från duschen. Har gjort lite träning så här på kvällskvisten. Jag har gett mig fan på att bli kvitt min mage snart :-). Klarade jag två kilo på en vecka så klarar jag två kilo till. Så det var så skönt å duscha och raka sig efter trängen att man kände sig som en ny människa för stunden.

Har suttit och spelat lite dataspel i dag. Det var som en liten nostalgi tripp när man satt igång Sim City. Men kul var det. Finns många roliga spel. Men nackdelen med de flesta datorspel är att det är på engelska. Och det fixar ju inte lixom jag så jättebra.

Undra om det här är "Gäspens-Dag". Det har ringt folk hit och alla som rint mig i dag har gäspat så stort att man kan tro att dom vänder ut och in på sina lungor i telefonluren. Det var ett par försäljare som ringde i dag. Det var inte fräscht. Jag frågade om hon ville återkomma. Hon ville sälja ett par boxerkallingar till mig. Antagligen skämdes hon för precis efter gäpandet så la hon på luren. Den andra var en kille som ringde och han höll på med en undersökning och han vände också ut och in på sina lungor i örat på mig i telefon.
Jag sa tilll han att inte göra sig besväret att ringa mig igen. Okej att man kan gäspa lite försiktigt. Men inte vända ut och in på lungorna. Det är äckligt. Får gåshud av det :-/.

Jag har tagit ett par atarax nu innan jag satt mig vid datorn. känner att jag har svårt att komma över tröskeln för att kunna sova i kväll. Det snurrar aldeles för mycket i huvudet på mig i kväll att det känns som jag håller på att bli tokig.
Synd att min fina inte ville snacka så länge i telefon för hon skulle gå lägga sig. Men det är tur att jag har dagboken och bloggen å skriva av mig i då.

Tidigare i dag så kollade jag på videoklippet "Det Vackraste Som Finns". Det är dags att göra en ny video nu snart.
-Satt och kollade på foton i dag om vilka foton jag skall använda. Det blev ett antal foton som jag kommer att använda mig av. Det skall bli ett videoklipp om hur mitt liv är nu. Jag vet bara inte vad jag skall använda för musik. Jag har funderat på Veronica Maggio. Hon är Så bra. Men jag får spåna lite på det.

Nu skall jag gå och lägga mig. Atlas och Tristan ligger redan i sängen och väntar på att få gosa innan vi faller in i drömmarna tillsammans. God natt Raffe. Hörs i morrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0