Onsdag.

Hej Raffe. I dag är det lill lördag. Och vad skönt det känns att det bara är en arbetsdag dag kvar på den här veckan. För på fredag är vi lediga. Å då är det trettondag jul. Då åker julsakerna ner :).

Jag har fått ett mail i dag från facebook. Dom ville berätta att jag hade varit inne på min FB från två platser samtidigt med två olika ipnummer. hmm tänkte jag. Det har inte jag alls varit. Inte vad jag vet i allafall.
Jag bekräftade mailet att jag inte hade varit det utan varit å jobbat. Jag bad dom kolla upp vem som varit inne, när dom varit inne och vad dom varit inne på, på min fb. Dom skulle höra av sig inom kort.

I kväll skall jag göra rent i akvariet. Det är jätteskitit där. Men först skall jag äta och diska och kanske duscha.
Min fina skulle ha åkt hem i dag på dan. Men hon har inte mått så bra i dag så hon skall åka hem till sig i kväll. berättade hon i ett sms när jag var på jobbet. Jag blev jätte glad att hon ville äta middag med mig innan hon skulle hem. Det var som att det fylldes på ny energi i kroppen på mig när hon skrev det i smset.
Maten står i ugen som hon har fixat. Det doftar ljuvligt.

I bland blir jag riktigt less på folk på jobbet. Camilla skulle ju fan förflyttas. Hon har så stora attitydsproblem. Asså. Jag är färdig för att gå upp och prata med företaget om den punkten. Men det tar jag i morrn. Jag vill inte förstöra kvällen med en sån människa.

Asså. vilken hemsk månad det här när man tänker på ekonomi. Asså. Jag har mat så jag klarar mig. Men det här att ha lite pengar att kunna gå handla för, sola eller gå till loppis ets. Sånt saknar jag när jag inga pengar har.
Men snart är det löning och jag lär få en schysst lön den här månaden tor jag.
Nu orkar jag inte skriva något mer. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0