Onsdag.

Hej Raffe. I dag var Thomas och jag i väg och skulle kolla på bil. Men det var ju ett skämt. Asså saaben räknas som lyx åk jämnfört med dom. Ena bilen hade ingen bakruta och den andra bilen var det ett hål i golvet vid passargerarsidan. Hålet var lika stort som apelsin i omkrets. Asså. Jag vände på klacken å gick. Kunde dom inte ha nämnt det?

I dag har jag tvättat också. Jag har tvättat upp alla sängkläderna. Det behövdes vill jag säga.
Så nu är det rent och fint och fräscht igen.

Min axel känns bättre å bättre. Fortsätter det att kännas så här bra så behöver jag inte va sjukskriven längre än fram till på måndag. I morgon kommer Malin. Jag längtar som sjutton. Det är sista gången vi ses nu på ett tag vilket känns tråkigt. Men kul för hennes skull.
Malin har bokat massage till i morgon också. Vi skall va där till klockan tre har jag för mig.
Hoppas det är kvinnlig massös så det inte är ett sånt där muskelberg till gubbe som inte är medveten om hur hårt han tar i. Jag vill ha en kvinnlig massös. Det skall bli skönt. Har gått å väntat på min födelsedagspressent sen 11 mars förra året :).

Första alargipillret har jag tagit nu från nya förpackningen. Det känns bra. Känns skönt att läkaren skrev ut så jag har en massa. 
Läkaren skrev inte hur mycket jag skulle ta utan skrev "tas vid behov" hehe. Tror jag kan hämta ut 3 askar till.

Den här Zonnic nikotinsprayen. Det känns skönt att jag inte känner mig så sugen på den längre. Det kan finnas sug i bland. Men suget försvinner jättefort. Jag är så glad att jag slutat röka. Asså vad pengar man sparar. Det är helt sjukt.
Sitter och kollar ut på balkongen på askkopparna som står där på bordet. Jag blir så äcklad att jag inte ens vill gå ut på balkongen å hämta luft. Skall nog ta och städa upp där när jag skrivit färdigt. så man kan gå ut på balkongen å njuta av lite "fresch Air".
Söt suget som jag hade i början när jag slutade röka. Det har nästan försvunnit. Jag skall ju inte säga att jag inte äter godis alls. För då ljuger jag ju. Men jag har tagit mig i kragen som fan.
Och nu inom kort lär man må jättedåligt psykiskt och då lär man väl dala i vikt automatiskt. Så det här med hårdbantning lägger jag på hyllan och tänker i stället på vad jag stoppar i munnen. För som jag skrev så kommer det att lösa sig med min vikt inom kort.

Till middag i dag. ja du. Jag vet inte. Det är mycket jag är sugen på till mat. Men jag orkar inte tillaga känns det som.
Kanske blir av att äta ute i dag eller om man skall köra korv till middag med hemgjort potatismos.


Bilden är inte min. Den har jag lånat!

Min stationära dator i sovrummet har "Fuckat" till sig och är lite konstig. Det är tur att man har datorn i vardagsrummet. Den i vardagsrummet är lite seg, men det går och kolla mailen på och det går att surfa på den. Men den är värdelös och spela på.
Thomas skall hjälpa mig att kolla datorn på Lördag. Jag har kollat själv, men kan inte hitta felet. Antagligen är det en trojansk häst som ligger bakom eller något annat virus. Det skall rättas till sa Thomas. Och han är bra på sånt där så jag litar på han.

Nu är det dags för en promenad med Molly. Skriver mer sen kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0