Onsdag.

Hej Raffe.
Onsdag i dag och det är lill-lördag.
I dag var det lite mer på jobbet vilket är bra. Då finns det att göra. I morse kände jag mig piggare, men ändå trött.
Ser fram mot helgen. Då är det lite sovmorgon. Det är skönt. Och sen ser jag fram emot helgen rent pengamessigt. Jag får lön på fredag och då tänkte jag hitta på göra något eftersom Malin skall ha en liten fest så tänkte jag också göra något med Bellan. Jag skall även handla lite ihelgen. Både mat och kläder.

När jag kom hem så gick jag ut med Mollan på en skön promenad. När jag kom in så tog jag ett varv med dammsugan. Det blir massor av hår. Undra om man kan göra en affärsverksamhet pälsen som djuren har tappat hehe. Jag skulle bli rik på det i så fall :-).
Men till middag i dag blir det lite rester. Pasta och den goda baconsåsen som stått och dragit sig. Och så skall steka upp lite köttbullar till. Der är gott.

Efter middagen är det disk som gäller och fortsätta städa lite.
Malin kommer eventuellt senare. Jag längtar <3.

I dag är det som sagt lill lördag. Och jag tänkte ta ett glas vin till tvn sen. Det är gottis.
Vin har börjat smaka gott nu efter sen jag slutat röka. Jag har frågat Malin om hon tycker att jag har blivit en gringubbe sen jag slutade röka och det tycker hon hehe. Det känns ganska skönt att hon är ensam om det för jag frågade runt på jobbet med samma fråga. Och dom tycker inte det. Men vem vet. Dom kanske ljuger. Men i allafall så håller jag med lite. Man känner humörsvängningar. Och det är kanske den riktiga Mange som tittar fram när dom svängningarna är på topp. Det blir nog bättre med tiden.

Asså, jag har åkt på något skit med min höger axel. I vissa lägen gör det skitont. Det gör ont typ hela tiden lite, men när man över anstränger sig och lyfter tunga saker så ilar det till i axeln och strålar ut i armen och fingrarna. Det är inte skönt. Jag skall hålla det under uppsikt och blir det inte bättre så får jag gå i väg till farbror docktorn.

Nu skall jag sätta fart. Skriver mer senare kanske. Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0