Middag.

imag0167 (MMS)

I dag på dan så bestämde min bror och jag att vi skulle äta middag. Vi åt gott och vi drack gott. Vi drack både grogg och vi delade på en flaska vin. Det var jättemysigt. Vi umgås inte så mycket men vi pratade jättemycket i dag om allt som hänt. Alla roliga och alla tråkiga grejer som hänt. Vi skall äta middag snart igen. Det blir verkligen kul. Håkan gick strax före nio. Vi skall träffas hos syrran i morgon. För han skulle klippa sig där. Och jag skall eventuellt klippa mig också då. Nu skall jag ta en lång och varm skön dusch. Sen skall jag kolla på tv med Isabella fram till hon skall nanna. Sen blir det att sitta vid datorn och surfa lite. Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0