Måndag.

Hej Raffe.
Måndag i dag och dagen började fel på jobbet. Jag bad Camilla på jobbet att dra åt helvete. Hon anklagade mig för en sak jag inte har gjort. Så hon kan fara och flyga. Jag har pratat med chefen, så jag får se vad som händer. Man kan ju hoppas på att hon får en varning eller nått.

I kväll känner jag mig så lugn i själen. Men jag känner mig inte trött, snarare tvärt om. Men det beror bara på en sak. Så jag vet inte vad jag skall göra åt saken. Jag får väl ta en bok å börja läsa så kanske det vänder om och jag blir trött. Jag messade lite med Thomas nu i kväll och han sköter sin uppgift rätt bra. Vi skall väl ses snart och se vad han har åstadkommit med sitt.

Till middag i dag åt vi ugnstekt falukorv med hemgjort potatismos och grönsaker. Fy fabian vad gott det var.
Nu blir det inte mer skrivande i kväll. Nu skall jag borsta tänderna och lägga mig i sägen. Hörs i morrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0