Måndag kväll.

Hej Raffe. Bedövningen har släppt nu. Och jag har pratat med min fina via webcam i kväll. Jag är så glad för hennes skull. Hon är så fin. Jag älskar verkligen henne.
Dagens träning kändes jobbigare än i går. Jag vet inte varför. I dag blev det 20 armhävningar och 20 situps eller hur det nu stavas. Jag gjorde 20 i går också, men det var jobbigare idag. Hoppas det känns bättre i morgon.
I morgon är det tisdag. Då finns inget planerat på schemat efter jobbet. Men där imot på onsdag. Då är hela förmiddagen inbokad av möten utanför på jobbet. Vi skall bland annat runda av soc-biten. Men det är onsdagens bekymmer. Det jag kommer att planera in i morgon är ett besök nere på ica på tungelsta vägen. Jag skall ner och kolla upp lite olika spel som kan va intressant att börja spela på. Så vi får se vad det blir.

Annars tänkte jag gå och kolla en stund på dumburken och se vad den bjuder på fram till man skall gå sova.
Hörs i morrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0