Måndag eftermiddag.

Hej Raffe. Kom från läkaren för en stund sen och mina provsvar var bra. Jag hade förbättrat dom mot sist jag hade tagit prover till och med. Vilket känns väldigt skönt. Jag fick alargimedicin också för en tid fram över. Det lär räcka och bli över.

I dag har jag även tvättat upp hela tvättkorgen och dammsugit. Sen har jag tagit det mestadels lungt. Skulle kunna göra mer, men jag vill inte överanstränga min axel som jag är sjukskriven för. Pratade med Thomas i över en timme förut. han hade en del att berätta som jag inte hade en aning om. Skriver mer om det i den Privata dagboken.
Han har även varit på en kryssning. Jag blev så avundsjuk. Han hade haft det kul. Han frågade om jag ville följa med nästa gång. Jag sa att jag får se. Jag måste ju ha djurvakt och barnvakt då. Så jag ville inte lova något.
Nu skall jag gå och skala lite potatis. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0