Måndag.

Hej Raffe.
Måndag i dag och det känns. Jag känner mig trött, sliten och frussen och jag har ont i huvudet.
Men mycket beror på att jag har varit rädd och spänd i dag inför dagens tandläkarbesök.
När jag var med min fina i torsdags så gick en lagning sönder när jag borstade tänderna. Så den tanden och den tanden jag hade ett hål i under en lagning lagades i dag. En bedövnings spruta uppe och en nere i munnen på mig. Det känns som jag har åkt på storstyk typ. Och det smakar äcklig tandläkare i hela munnen på mig.
Men nu är det bara ett besök kvar hos tandläkaren och då skall jag ta ut en tand. Det är en visdomstand som är halv.
Känns skänt att va kvitt alla tand trollen. Men jag tycker att det är konstigt. Jag har inte varit hos tandläkaren på tio år och hade bara ett hål och en tand som skall dras ut. Och jag måste ju medge att jag har ju inte varit den bästa på att hålla iordning på tandborstningen. Men nu skall jag gå varje år till tandis så man håller det här i schack.

Det här med middag. Jag kan ju inte äta middag förän i kväll med tanke på bedövningen. Det tar ca fyra timmar innan den börjar släppa lite. Så  tidigast åtta kan jag äta :-(.  Och jag är äckligt hungrig nu när alla spänningar i kroppen har släppt. Halsbrännan är borta också :)


Men i kväll när jag skall äta så blir det makaroner och korv tror jag. Det blir nog populärt för Bellan när hon kommer hem från Åbygården.

Nu skall jag gå och luta mig på sängen en stund så skriver jag mer sen kanske. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0