Måndag

Hej Raffe. Började dagen med att äta en LCHF frukost med Malin. Det var jättegott och sen tog vi en rask promenad på 50 min. Det var jätteskönt. När vi kom hem så tog vi oss en varm och skön dusch tillsammans. Det var ur mysigt.

Malin blandade sedan en varsin bär smoothie. Det är inte den på bilden, men den såg nästan likadan ut. Det var gott och mätt blev man på en sån. Att något så smalt kan va så gott. Med allt det goda man stoppar i sig så kommer det inte va några problem att hålla sig tror jag.

Till middag i dag blir det stekt rödspätta med spenat. och lite andra grönsaker.

Det var länge sen jag åt rödspätta. Så det skall bli gott.

Malin åkte i väg  för att umgås med sina kompisar en stund. Det gläder mig att hon gör det. Jag skall tvätta och fiffa till hemmet lite medan hon är borta och sen skall jag till läkaren och få reda på mina provsvar. E lite närvös om jag skall vara ärlig. Men det är ju bra att få reda på vad man lider av. Nu skall jag återgå till sysslorna. Skriver mer sen. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0