Lördag middag.

Hej Raffe. Tänkte bara skriva ner vad det blir för middag här hemma i dag.
Det blir chicken nuggets och ris.

Hoppas min älskling vill ha någon mat eftersom hon har kräkits i dag och mår dåligt. Hon kanske blir sugen när hon känner doften. Till kvällen blir det lite chips och dip och läsk och godis. Är det inget bra på tv i kväll så får man sätta på en film som man tankat hem.

I morgon till middag tänkte jag tillaga fisk. Jag har gått och suktat på stekt strömmingsflundra med hemgjort potatismos ett tag nu. Så det blir nog det.

Strömmingen har jag ju fiskat själv och potatis har jag hemma. Så om det blir strömming i morrn så kommer inte det att bli speciellt dyrt. Å det gillar jag :D.
Jag skall börja med att göra i ordning en matsedel för hela veckan. På så sätt kanske man får i ordning på ekonomin. Det blir veckohandla istället för handla för dagen. Så vi får se hur det kommer att fungera.
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0