Lördag.

Hej Raffe.
På ett sätt började den här dagen fel och konstigt. Så det känns lite jobbigt. Skriver mer om det i den privata dagboken. 
I dag åker Malin hem. Hon skall ha en hejdå-tjejmiddag. Men hon kommer på söndag kväll eller måndag.
Hoppas hon får det kuligt och hoppas hon inte mår dåligt i kväll, så hon verkligen får kul med tjejligan.

Vad skall Bella och jag hitta på en dag som denna då? Har funderat på om man skulle åka på bio eller om man skulle åka och hyra film. Något kul blir det. Annars blir det bara lungt. Skall försöka ta mig ner till solariet och sola lite.
Nu har jag köpt en lampa föresten som är till akvariet. Det blev jättebra. Den har varit utan lampa nu ett tag och när jag satt dit den nya så var det som att fisken fick nytt liv haha.

Budgetprogram. Nu när vi var och storhandlade i går så har jag sparat alla kvitton. Jag skall göra en så kallad digital matnota som jag skall använda mig utav när jag storhandlar. På så sätt så kommer jag veta vart jag exempel skall gå och handla den billigaste falukorven osv. Det kommer att ta ett tag å fixa det men tid har ju jag. E lite ringrostig när det gäller programmet Exel. Men får jag sitta en stund så ger väl det med sig.

Till middag har jag inte riktigt bestämt vad det blir. Nu har jag mycket gott hemma och samtidigt är jag sugen på att äta ute. Något som jag har gått och flurat på är Max hamburgare. Och så har jag flurat på rotmos och korv. Och i morse blev jag sugen på hemmagjord pizza. Och nu är jag sugen på lite skaldjur. Jag såg på Lidl i går att dom hade två humrar för 130 kr.
Så en skaldjursmiddag som innehåller hummer, räkor och någon god paj, lite ost och kex å druvor och ett glas gott vin till. Det är inte fel det. Vi får se vad eftermiddagen bjuder på.
I går åt vi ju tacos. Det var läskigt gott. Nu skall jag ringa Thomas och se vad han har att berätta för mig om sin leksak.
Skriver mer sen kanske.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0