Kyckling & Pommes

imag0171 (MMS)

Det blev kyckling och pommes till middag. Det var smarrigt. Sen har det bara blivit mys och slappa i dag. Var ut på en långpromenad i dag på förmiddagen. Men sen har jag bara tänkt på mig själv. Håkan kommer över sen efter nio å fikar. Han skulle låna soffan i natt så slipper han åka hem mitt i natten. I morgon är det storstädning bland sängkläderna. Det behövs verkligen ser jag. Annars bjuder inte morgondagen på så speciellt mycket.. Det blir väll att man får lägga sig å mysa och kolla på film medan tvättmaskinen sköter sig. Nu har jag avslutat Wallanderfilmen "Hämden" Det är en riktigt sevärd film och skall ställa mig vid diskbänken nu. Sen är det en lång och varm och skön dusch som gäller. Hörs senare. Annars i morrn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0