Fredagen den 13:de

Hej Raffe. I dag är det fredag och första dagen på sjukskrivningen. Och så är det lön i dag. Å alla pengarna är redan slut :-D. Nä, jag bara skoja haha.Vi gick upp tidigt i morse för att äta lite frukost som min fina hade fixat i ordning. Sen gick jag och la mig igen och Bella gjorde i ordning sig för skolan och malin slocknade i soffan i vardagsrummet.

När vi sovit en timme så gjorde vi oss i ordning för att åka och storhandla. Nu har jag mat och grejer en månad till, till nästa löning. Köpte lite nya kläder till bella också. Och även lite kläder till mig och Malin.

Till middag i dag blev det taco. Så jävla goooottt! :-)

Bella och Malin fixade maten i dag och jag tog ett varv med dammsugan för att snygga till lite. Efter maten så fixade Bella disken och jag dukade av. Nu snart är det en liten dusch tillsammans med min älskling. Det är mysit att duscha tillsammans. I alla fall om man är som jag. Kär upp över öronen. Jag älskar verkligen Malin.

Nu orkar jag inte skriva något mer här i kväll. Jag skall skriva lite i "Privata dagboken" i kväll.
Jag skall skriva om vad jag vill, och hur jag mår å sånt där som inte är kul att dela med sig på en offentlig blogg.
Därför har jag den privata dagboksbloggen.
Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0