Fredag.

Hej Raffe.
I dag blev det en lång sov morgon. gick inte upp ur sängen förän halv elva :-). Satt på kaffebryggan direkt när jag kom upp. Medan kaffet bryggdes så gick jag ut med vovven. Varför jag sov så länge i går var för att vi låg och kollade på film till sena natten och sen kunde jag inte somna. Sista gången jag kollade på klockan var hon 02.18.
När jag kom in så drack jag lite kaffe och började diska efteråt och sen tog jag fram snabeldraken. Skulle ha plockat undan julsakerna i dag. Men dom får sitta ett tag till. Jag tycker det är mysigt med alla julsaker. och det är ju inte vår på länge. Så dom kan gärna sitta.

Efter mitt städande så blev det en film. En av filmerna jag laddade hem igår. Det var en Wallander film som hette "Vittnet". Jag har sett den förr. Alla Wallanderfilmer är så bra att man kan se dom om och om igen. Jag laddade hem några andra bra filmer också. Bröderna Karlsson, Flickan, Ice Age 2012, Jag saknar dig, Johan Falk (Leo Gaut), Rise of the Planet of the Apes, Shark Night, The Storm, Äntligen midsommar, och så tankade jag ner 11 olika Walanderfilmer.

Sen blev det affären och nu har min älskling kommit och nu orkar jag inte skriva mer i dag. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0