Fredag kväll.

Hej Raffe.
Jag kollade på filmen skytten till maten i dag. Men jag missade halva. När jag hade ätit upp så la jag mig i sängen och kollade på filmen från sängen. Asså. Jag klockade som en vaggad bäbis.
-Skit är det på tv nu. Och jag saknar Redan Malin. Hoppas hon hinner med allt nu och även kunna träffa sina vänner och vinka av dom.
Nu har jag tagit mig en skön dusch och jag har rakat mig. Asså. Man känner sig som en ny människa. 
Den halva tabletten jag tog i går kväll verkar inte vilja gå ur kroppen. Helt sanslösa bra piller haha.
Nu skall jag sätta på en annan Wallanderfilm. Och unna mig lite fredagsgott tillsammans med min grönsakstallrik. Tänkte äta några ostbågar till filmen. Hoppas min fina skriver lite blogg snart. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0