Fredag.

Äntligen fredag. Den satt långt inne. En riktigt jobbig vecka. Lagom mycket jobb och en massa möten. Både utanför jobbet och på jobbet. Men som sagt. Fredagen är här. Och jag det betyder sovmorgon i morgon.
Håkan flyttade in hos mig i dag. Det ger bra klirr i kassan. Den här månaden kanske inte ger så mycket klirr kvar pga oväntade räkningar. Men om han skall bo här nästa månad också så har jag en riktigt bra lön tror jag. Eller kanske inte. Har ju faktiskt varit sjukskriven i tio dagar som kommer att synas på nästa lön. Vi får se :)

Till middag i dag blev det kyckling och pommes och en massa grönsaker till. Det var smarrigt.
I morgon till middag tänkte jag göra ugnstekt falukorv med hemlagad potatismos :) Det är mat som är mat. Asså jävligt gott :)

I dag när jag kom hem från jobbet så tog jag en långpromenad med vovven och avslutade med att handla på hemvägen. Sen gick jag hem och städade och tvättade upp hela tvättkorgen. Håkan kom lagomt till att jag städat färdigt.
Sen gick kvällen med stormsteg och jag orkar inte skriva mer om det i nu.

Skriver mer sen när min fina skriver sin vardag på bloggen..
Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0