Fredag.

Hej Raffe.
I går fick jag min försenade födelsedagspresent. Det var en helkroppsmasssge. Fy bubblan var skönt det var.
Fast i dag känns det mindre skönt. Det känns ungefär som om man blivit misshandlad mellan skullderbladen. Men det går nog över :-).
Efter massagen åkte vi hem till mig och åt lite snabbmat (Grillad kyckling å lite sånt). För att sedan bege sig till Spånga. Jag hjälpte Malin med packandet och städande. Hon sa att hon klarade det inte utan mig. Å det är vad jag har sagt hela tiden. Vi blev till 98% färdiga. Hon har tid att göra det hon skall nu eftersom hon ligger i fas.

När jag kom hem i dag så mötte Tristan och Atlas mig och blev glada att jag kom hem. Jag packade upp väskan och satt mig vid datorn och kollade mailen. Sen la jag mig 10 min å vila.


Strax före halv ett åkte jag till Haninge. Hade möte där på prima (Barn psykiatri). Det var jobbigt. Men man får se det positivt. Dom kom fram till att vi skall svara på lite frågor via ett formulär och skolan lika så. Sen skall vi prata med kurator var och en. Sen blir det utredning om det nu blir någon. Och en sån utredning tar upp till två månader ungefär. 
Efter det mötet åkte jag till Öb och bytte Bellas huv tröja och fleece tröja till en storlek större. Det gick jättebra. Så ny har hon två schyssta tröjor till.


När jag kom hem så ville Atlas gosa. Så vi gick och la oss på sängen och gosade.


Till middag blir det Chicken nugget pommes och massor av grönsaker.


Och till kvällen blir det lite grönsaker med dipp och film för hela slanten.


Funderar på att kolla på ett antal Wallander filmer.

Jag skriver mer sen kanske eller om det blir ändrade planer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0