Torsdag.

Hej Raffe. Torsdag i dag och det har varit en skitdag på jobbet i dag med. Våra sammordnare är helt puckade.
Men som jag sa i går. Nu måste jag försöka släppa Axstores när jag är hemma :).

I morgon är det fredag. Och det är en slapparfredag nästan. Själv skall jag va också. Jag skall städa och tvätta och sen bara ta det lungt.
Skall kolla på nya Irene Huss och äta lite gott till tvn.
Jag ligger lite plus i kassan nu. Så nu har jag har lust att hitta på något i helgen med. Typ gå på någon bio eller gå ut och ta en öl. Vi får se vad som händer.

Till middag åt vi spagetti och köttfärssås. Bella var över och åt lite middag. Det var trevligt.
Jag hjälpte min underbara med en läxa som hon hade. Hoppas jag kan hjälpa henne på mer sätt sen.

Jag sa till min älskling tidigare i dag att jag lider av "Sex-Abstenens". I natt som var, var andra gången på väldigt kort tid som jag drömde om sex med Malin. Asså det var inte lite sex utan typ sex hela natten i alla olika format.
Undra vad det beror på att man har såna drömmar som känns så verkliga. Typ när man vakanar så ligger man och tror att man är i himmelriket. Allt känns så verkligt. E nog för att man längtar efter Malin så mycket.
Vad jag drömde om skriver jag i min privata dagbok.

Sitter och spelar det här spelet Wordfeud på mobilen. En del är skitsega på spela :). Men spelet spelar man ju när man får tid. Men i bland får man påminna. men nu orkar jag inte skriva mer. Jag skall snart hoppa in i en varm å skön dusch och bädda rent i sängen. Var tvungen att tvätta dom..
Så nu kommer man att sova gott i natt :)
Hörs.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0