Torsdag fors.

Hej Raffe. Jag orkar inte skriva så mycket nu.
Satt på det där nätverksmötet i ett par timmar. Jag kunde halvera mötet med en halvtimme. Alla var så gulliga att vi kunde göra det för att jag var tvungen att åka med mitt barn till vetrinären. Det är oklart om han kommer att klara det det här.
Men jag ber till gud i himelen för att han skall klara det här.

Fader vår, som är i himlen.
Helgat blive ditt namn.
Komme ditt rike.
Ske din vilja på jorden
liksom den sker i himlen.
Ge oss i dag vårt bröd för dagen.
Och förlåt oss våra skulder,
såsom också vi förlåter dem
som står i skuld till oss.
Och för oss inte in i frestelse
utan fräls oss från den onde.
Ty riket är ditt och makten och äran i evighet, amen.

När jag hade lämnat han vid vetrinären så åkte jag hem och försökte ge mina andra barn lite kärlek och ge dem mat så inte dom behövde gå va hungriga. Sen vid kvart över sju åkte jag och hämtade honom igen. Sen har han legat och tagit det lungt. Men i morgon bitti skall vi iväg igen och få reda på provsvar och se om han kan opereras.
Gode gud. Ge honom kraft.
I morgon får vi se om jag har någon ork att skriva. Men nu i natt skall Atlas sova brevid mig. Men jag tror att vi kommer att gosa oss till sömns. Jag älskar verkligen mina barn. Och jag älskar Malin. Ni är mitt allt. Mitt liv skulle va helt värdelöst utan er. Det är ni som får mig att vilja leva och vilja vakna upp till nästa dag. Jag älskar er såmycket.

Hörs i morgon kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0