Torsdag.

Hej Raffe.
I natt hade jag jättesvårt att somna. Jag var tvungen att gå upp å ta en atarax så jag kom över tröskeln eller vad man skall säga.
Den där dikten om dissad hittade jag på nätet. I går kände jag mig dissad för att Tomas sket i att svara på mina sms.
Asså. Hela altet är en sjuk historia och jag orkar inte ta den nu. Vill bara tala om det att dikten är för att jag känner mig dissad av min "Förra" chef som är ett stort arsel. Sen har det blivit lite knutar på tråden som verkar va så att det inte går att reda ut. I allafall som jag känner nu. Blir så jävla trött. Som om jag inte skulle ha bekymmer så det räcker ändå. Nä. Det räcker verkligen nu.

I dag är det nätverksmöte. Och det är troligtvis det sista mötet som kommer att va. Och det känns skönt. Men det skulle inte förvåna mig att dom vill ha ett möte till sen.

I morgon skall jag gå och jobba tror jag. Jag får ta det lungt. Jag har verkligen inte råd att va hemma.
Nu skall jag försöka peta in en maskin tvätt och plocka lite här hemma så det ser lite städat ut. Jag skriver mer sen.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0