Torsdag.

Hej Raffe.
Ännu en dag har gått på den här veckan. Och i morgon är det fredag.
Min fina har inte skrivit i sin blogg sen i Lördags :-(. Jag tycker det är tråkigt.

Men i kväll skall jag skriva lite blogg.
I dag var det mest kurs/utbildning på jobbet. Det nya plocksystemet som innebär ett helt nytt arbetssätt måste man ha utbildning på. Och det är det jag har varit på i dag. Så jag har bara jobbat ute på golvet i ett par timmar i dag.

När jag kom hem så satt jag mig vid datorn på en gång. Satt mig och slösurfade och hittade ett par vänner på msn och snacka skit med. Sen blidde det middag. Och till middag blev det pannbiff med potatis och sås. Det var jättegott.
Här nedan finns en bild på maträtten vi åt i dag.

I morgon är det fredag som jag sa. Då blir det städ och tvätt när man kommer hem från jobbet, så det är fint till på lördag när vi kommer hem. Men blir det tid över i morgon så skall jag bara slappa och ligga på soffan och glo på tv.

I kväll har jag suttit och kollat på resor. Asså. Det dinns så fina ställen att åka till. Man blir ju salig hehe.
Det är nästan så man börjar bli närvös och får resfeber redan.

I kväll när jag var upp å handlade så köpte jag semlor.

Fy satan vad gott det var. Synd att de inte är kallorisnåla bara haha.

Nu skall jag lägga mig och kolla på tv och snida på någon dikt som jag skall ge bort till någon som vill ha. Det är inte alla som gillar att få dikter. Det märker man eftersom man inte får någon respons. Typ Tack för dikten. Den var jättefin. Det finns en som har tackat för mina dikter. Men vem vet. Dom kanske inte är så fina. Jag gillar dom i allafall eftersomdom kommer från hjärtat. Å det är det som räknas.
Min fina skulle ringa sen så vi kunde snacka en stund så jag lägger mig och väntar på henne.
Hoppas hon inte ringer så sent med tanke på att hon är ledig i morrn. Hörs kanske i morrn eller någon annan gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0