Tisdag.

Hej Raffe.
Idag mår jag bättre. Känner mig lite tröttis i kväll dock.
Det här med att följa mig på bloggen blir inte av. Asså. jag skall inte skriva varje dag på bloggen.
Men jag skriver i dag och sen får vi se när jag skriver nästa gång.

När jag kom till jobbet så delade jag och björne upp truckjobbet. Det flöt på jättebra. Han är verkligen duktig.
jag gjorde även röstprovet på jobbet i dag inför nya plocksystemet. Så tråkigt det var. Det var så man höll på att somna hehe.


Till lunch blev det Thai mat. Den är ruggigt god. kostar bara 32 kr i mat på jobbetskåpet.
I morgon blir det korvstroganoff och ris i matlådan. För det var det vi åt till middag i dag.

I dag var Bella på Hamba. Hon trivdes jättebra i den barngruppen. Medan hon var där så strosade jag igenom Haninge centrum. Jag gick till synsam och jag var upp till polisen och skulle fixa pass. Men naturligtvis då så hade dom stängt för dagen med pass ansökningar. Så jag får gå någon annan dag. Jag gick och kollade ut en resväska som jag skall köpa. Den kostar 300 kr. Och passet till mig skulle kosta 350 kr Så jag är uppe i en kostnad på 650 kronor redan. Den summan är ju en engångskostnad på lång tid eller hur man skall uttrycka sig.
Längtar så till jag skall beställa resan. Det blir Grekland. jag har kollat på Kos och Lefkas. Det ser så mysigt ut.
Jag har verkligen suttit och kollat bilder och vidofilmer och drömt mig bort. Jag kollade till och med mina röda Björn Borg badbyxor. Dom sitter väldigt tajt :-S. Asså så mycket som jag har gått upp i vikt så skulle jag behöva ha en baddräkt så inte folk ser hur fet jag har blivit hehe. Hur som helst så blir det resa snart. Det är jag säker på.

I kväll blir det inte så mycket att göra så jag kan skryta. Skall ta en dusch, kolla lite på klipp och sen diska. Eller om jag skall börja med diska så har jag det gjort. Så blir det nog. Hörs någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0