Tisdag. Redigerad.

Hej Raffe.
Jag vaknade med ett riktigt rus i morse. Jag måste ha varit uppe och stängt av väcker klockan i sömnen. Så jag var på väg att försova mig. Men vad gör det. Jag hade så fucking underbara drömmar om mig och Malin. Drömmarna skriver jag inte här utan dom passar sig bättre i min privata dagbok :D.

Jobbet är inte kul längre. Vi är så otroligt underbemannade att det inte är kul att jobba. Man får bokstavligen sätta på sig skygglappar för att inte tappa sugen till att arbeta. Hoppas det blir bättre snart.
Sen det här med påhoppet om min mobil. Asså det är så jag tappar lusten till att använda den och skicka sms å så.
Det känns lite motigt. Men som sagt. Hoppas det går över.

I morse när jag jag vaknade och kollade ut så var det som man fick ett slag över munnen. Det hade kommit en dec med snö. Men som tur var så smälte allt bort + lite av den gammla snön. Så nu är det inte så mycket snöfläckar kvar.
Vid tanddläkaren har snödroppar och krokus kommit upp. Asså det är helt sjukt vad jag längtar till vår och sommar nu.

Till middag blev det varmkorv med pommes och i salladsväf blev det isbersallad och gurka och tomat.

Att så enkelt kan va så gott.

Jag är nästan klar med mitt rensande på vänlistan på Face Book. Jag känner att det här är rätt att rensa bort namn på min Face Book.  Jag känner en människa som är fruktansvärt dålig på att ljuga. Ena dagen är det på ena sättet och andra dagen på andra sättet. Det är precis som hon inte kommer ihåg vad hon ljugit om gången före vi prata. Asså, jag vet inte om hon tror att jag är dum i huvudet och inte kommer ihåg vad hon sagt tidigare när vi pratat eller om hon lider av något annat. Jag har inte sagt något till henne utan låter henne hållas. För rätt som det är så gör hon bort sig och förhoppningsvis kommer på sig själv.
Hon hittar på saker nästan hela tiden för att få sig att se så perfekt ut. Asså. Inombords mår jag så illa av att prata med den här människan men samtidigt så kan jag inte be henne fara och flyga.
Jag har henne på Face Book. Men inte så länge till. För bort skall hon.

När jag hade pratat färdigt via cam i kväll så tog jag en varm och skön dusch. Det är behövligt efter den här dagen.
I morgon skall jag kolla tvätt tid i tvättstugan. Skulle behöva tvätta sängkläderna fram till fredag.

Kom på i kväll att jag hatar självupptagna brudar. Jag har skrivit det förr. Men jag skall skriva lite till om det vad jag menar å så. Likadant om brudar som har attitydsproblem. Asså. jag blir bara sne när jag tänker på olika situationer å så. Så jag spar mig och skall skriva om det någon gång.
Nu orkar jag inte skriva mer. Den här kvällen blev det lite halvtaskigt skrivet. Men det är bara för att jag är trött
Skriver mer i morgon.
Hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0