Tisdag.

Hej Raffe.
I dag har näst intill hela dagen varit Skit. Känns tråkigt att säga det. Men det är sant.
Hela dagen har jag haft ont i huvudet, nacken, ryggen och axlarna. Känns som jag har feber i mellan åt.
Och man kan inte nå sin kärlek när som helst. Asså Allt känns så jobbigt och allt känns så skit. Allt känns motigt.. 
Så. Nu har jag gnällt lite. Nu till lite annat.

I dag till middag blev det pytt i panna med rödbetor och stekt ägg.

Påsen med pytt kostade bara en tia på Din Mat. Det var 800g har jag för mig. Hur billigt som helst och hur god som helst :-P.

I morgon kommer jag att va hemma från jobbet eftersom jag har omt sen påkörningen. Jag skall till läkaren 09.45 i morgon bitti så får jag se. Jag vill i alla fall dokumentera det hela där också om det skulle bli något senare.
I dag när Bella var på Hanba så gick jag runt och kollade i Haninge Centrum, sen var jag till Lidel.
Så sjukt sakta två timmar kan gå igentligen.
På jobbet fick vi semla. Fy fabian vad gott.


I går hade jag och Tristan ett Far till son snack. Det var precis som han förstod vad jag sa. Gud vad jag älskar dom.

I väll skall dom få något gott :).
Och i kväll skall jag se på bb. Chefens dotter skall in i bb huset. Eller hon gick in i dag på dan. Det skall bli kul och se om hon klarar av Big brother.

Nu skall jag skriva den privata dagboken. Känner att det finns en massa att spy över som inte är värt att dela med sig till någon. Så det beåller jag för mig själv. Sen skall jag ringa Thomas. Han hade något smaskigt att skvallra om. Antar att det är något kuckelemuck med hans leksak. Jag hoppas jag inte får veta saker jag inte vill veta.
Sen skall jag ta en dusch. Så ha det så bra allihopa.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0