Tisdag.

Hej Raffe.
I dag har det varit en ganska bra dag på jobbet fram till eftermiddagen då jag blev förbannad.
Okej att jag kan göra skitsaker på jobbet. Men jag tycker inte om att jag kastas som en trasa på jobbet. Och då sa jag vad jag tyckte och tänkte.
Hade något cp problem med min mobil i dag på jobbet. Jag kunde inte hämta mms och jag kunde inte gå ut på fb och jag kunde inte surfa. Vanliga sms och ringa kunde jag. Men det var knappt. Men nu är det löst.

I dag är det alla hjärtans dag och jag fick en fin bukett med blommor av min älskling med håkan som ett blombud och ett jättefint brev. Och en otroligt masssa ömma fina ord som jag värdesätter som sjutton.

I morse när jag klev upp skå skickade jag ett långt sms till min kärlek och jag hade skrivit en dikt.
Hade även fört över en slant så hon kunde köpa sina blommor eftersom jag inte fått någon adress av min älskling.
Men hon hitade inga fina blommor utan köpte ett fint hals smycke istället. Så i teorin så har vi givit varandra en fin sak.
Publicerade även en liten sak på fb. Synd att den inte var så uppskattad som jag trodde att den skulle va. Hade räknat med en kommentar eller gilla. Men man kan ju inte få allt. Kanske får det nästa alla hjärtans dag.

Sen på eftermiddagen höll det på att flippa ur. Men vi kom i kurs igen. Jag orkar inte diskutera FB längre utan jag gör som min älskling. Jag anpassar min FB så inte jag ligger ute med allt till alla.
Den är ju som sagt lite privat. Och jag har gjort min privat nu och visar bara några få min fb. På så sätt så publicerar man bara det man vill visa. Rätt så smidigt faktiskt.

Till middag i dag blev det chicken nugget med pommes och bea. Det var gott.

Kanske inte så nyttigt. Men ibland måste man fuska lite.

I morgon är vi redan framme vid lill lördagen. Sen brukar det kännas som det går utför. Och det är skönt.
I helgen som kommer är jag helt barnfri. Och eventuellt brorfri också. Jag skulle vilja hitta på att göra något. Skulle va kuligt att gå ut. Om det är någon av er som läser bloggen som skall ut så skrik till då så kan jag hänga på :).
Det är bara att skriva en kommentar till det här inlägget. eller ring mig 0705561419.

Nu skall jag sparka i gång en Wallander film. Dom är ju för bra.

Efter den så är det nog dags att gosa ner sig lite i sängen.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0