Söndag.

Hej Raffe.
Asså. Jag säger bara en sak. Så jävla skönt med sovmorgon.
Jag gick upp och och gav djuren mat och gick jag ut på en promenad med Smollan. Sen gick jag och lutade mig i fem minuter till och sen fixade jag lite god frukost.

När jag var ut med Smollan så kände jag att det var en helt annan kyla i dag så jag skall gå på en långpromenad i dag. Den tar ca en timme i rask fart. Så det blir dagens projekt.

Det blir kyckling ris och currysås till middag. Det blir gott. Såsen har stått å dagit nu så den är hur god som helst.


I natt som var har jag sovot bra. Men jag har haft en massa drömmar vet jag. Men jag kommer  inte ihåg vad jag drömt. Bara att en del var jätteläskiga. På morgontimmarna drömde jag inget läskigt utan då var det tvört om. Då var Malin med i drömmarna och då kan man ju räkna ut vad det var för drömmar så slipper jag gå in på detaljer :D.

På eftermiddagen skall jag städa lite också. Känner att jag måste. Jag känner att jag har så mycket saker som bara ligger. Saker som jag inte använder. Men felet med mig är att jag har svårt att göra mig av med saker. Men nu känner jag att jag måste. Jag skall börja någonstans så får jag se hur långt jag kommer.

I morgon är det jobb också. Usch säger jag bara. Men det kan bli rätt bra i alafall. För mina köra arbetskamrater jobbade i går. Det är typ sånna som inte har något liv. Men i alla fall så jobbade dom i går och hann klart med plocket som har varit släpande och så hann de med lite tur med inläggningen. Så det kanske kan blir bra. Vi får se.

Nu skall jag svida om till mina träningskläder och ge mig ut och mortionera. Hörs senare sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0