Söndag kväll.

Hej Raffe.
Nu är det sista uppdateringen.
Jag hämtade tillbaka datorn som Robert skulle fixa. Han fixade inte den utan hade lagt den i sin garderob.
Men jag tog hem den i allafall och satt och fixade lite och fick den att fungera. Så nu har jag en bra fungerande bärbar dator. Det är kul.
Efter det så hoppade jag in i en varm och skön dusch. Och så rakade jag mig. Så nu är jag som en ny människa.

Efter det så gick jag ut med vovven. Hon var bra slö och seg efter långpromenaden i dag.
Nästa långpromenad så får nog fröken Molly va hemma och hålla sig till de korta promenaderna.
Jag kände i dag när jag var ute och och gick att det gick mycket lättare att tänka. Att tänka som jag gör är inte bra att lägga allt i bakhuvudet. Utan allt som låg i bakhuvudet och de tankar som kom upp när man promenerade var så lätta att klara av på något konstigt sätt. Jag kom fram till en massa saker som jag skall ta tag i. Bland annat det jag berättade för min fina förut att jag vill åka utomlands. Jag hade lagt det i bakhuvudet på en säker plats. Och när jag gick promenaden i dag så plockade jag fram den tanken och tänkte att jag skall åka snart.

I veckan om tid finns så skall jag åka till polisen och fixa pass. Annars får jag fixa det veckan därpå så man har passet fixat. Men nu tänker jag avrunda för jag skall gå och lägga mig å tittta på sos sällskapsresan på tv4 film. Och så måste jag skriva av mig lite i min privata dagbok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0