Söndag kväll.

Hej Raffe.
För det första vill jag klargöra en sak till besökare till bloggen som tjatat om att jag skall fortsätta skriva bloggen. Bloggen kommer att va kvar och jag skall fortsätta skriva. Vill tacka alla för mail som jag fick när jag skrev att jag skulle sluta skriva här. Tack.

I dag är det i allafall söndag. Jag började dagen med en skön sovmorgon igen. Asså. Jag bara älskar sovmorgon :).
Bellan tog Smollan i morse medan jag började med frukosten. Till frukost hade vi mannagrynsgröt och ägg och macka och jag drack kaffe och Bellan chocklad. Efter frukosten så la jag mig på sängen igen och låg och mös :P.
Jag pratade med min älskling uppe i norrlandsträsket. Jag längtar som fan efter henne.
En blomma till min älskling <3
När jag vad färdig med goseriet i sängen så klädde jag på mig och gick min motionsrunda som har blivit en vana på söndagar. Den här gången blev det 6,5 km mätte jag upp på eniro. Känner mig verkligen nöjd efter den promenaden.
När jag var ute och gick så hörde jag fåglar kvittra, det var klarblåhimmel och det var varmt och skönt. Jag träffade någora som har jobbat på Åhléns och så träffade jag Lottie som jobbar fortfarande på jobbet. Det var givande att gå en promenad i dag. Jag blev så glad och det var så otroligt skönt. När jag kom hem så tog jag en dusch. Det var verkligen behövligt. Min t-shirt under jackan var aldeles plaskblöt av svett :). Nedan finns lite bilder på promenaden.

  
  

Efter duschen så satt jag mig vid datorn och scannade lite fotografier som jag skall ha till nästa video klipp.
Blev sittandes här vi datorn till middagstid :) Tiden går fort när man har kuligt :D.
Till middag blev det tre små rätter. Det fanns rester sen ett par dagar tillbaka. Nedan ser du en bild på min middagstallrik :) Ser kanske inte så gott ut. Men det var det :D.


Efter maten så tog jag disken och efter det så installerade jag bellas nya tv.
Och nu sitter jag här. Nu skall jag skriva färdigt bloggen och sen skall jag poppa en bunke popcorn och sätta på filmen jag laddade ner i dag.
Filmen jag laddade ner heter "Hamilton. I nationens intresse".



Efter filmen är det nog dags att nanna. Hörs i morrn!

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul Magnus att du vill fortsätta att skriva. Kram

Svar: 👍
Magnus Nylin

2012-02-13 @ 13:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0