Söndag forts.

Hej Raffe.
Nu är söndag kvällen här och lite ångest börjar jag få när söndagkvällen är här. Det är bara för att det är jobb i morrn.
Hoppas det fungerar med jobbet och min rygg.
Till middag blev det inte wok. Det blev ugnstekt kyckling med råstekt potatis och bea och grönsaker till det. Det var riktigt gott.

Jag kollade på karate kid till middagen. Den är så bra tycker jag. Det måste ju komma flera delar av den.
Efter maten låg jag i soffan och kolla på filmen och Tristan ville gosa och jag kände mig också gosesugen så vi delade soffa tills filmen var slut.

Det var jättemysigt. Sen tog jag disken och efterdet satt jag mig vid datan igen :).
Snart kommer min underbara ut på nätet och då skall vi umgås via cam lite. Jag älskar min underbara.
Men nu skall jag ut med vovven en snabbis. Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0