Söndag eftermiddag.

Hej Raffe.
Huvudvärken har försvunnit och jag har vilat. Någon promenad blidde det inte i dag eftersom jag inte känner mig så pigg på det viset. Så jag har suttit och lekt med datorn i stället. Fixade i ordning mina foton och jag har fixat iordning min FB. Anpassat den som en del andra har gjort.
Laijla messade mig förut om jag ville komma på middag. Men jag sa att jag inte hade någon lust med det nu. För jag har så mycket rester kvar i skåpet. Har en stor påse med choritzo och jag har en massa grönsaker. Så jag måste ääta upp det innan det blir dåligt. Så jag tänkte koka lite makaroner och hacka ner korven, hacka en lök och ha i grönsakerna jag har göra en stor pasta sallad. Det är rätt så gott.

Till maten och efter maten skall jag jag kolla på en film. Jag tänkte se den där filmen Irene Huss - Jagat Vittne.


Sen skall jag ta och hoppa i duschen och ha kul på alla möjliga sätt så jag blir ren och fräsch. Skall raka mig också så jag inte ser ut som en vilde i morgon på jobbet.
På tisdag skall jag in på sjukhus också. Hoppas det går bra. Måste erkänna att jag är lite närvös.

Nu orkar jag inte skriva mer här.
Så nu skall skriva mer i min privata dagboksblogg.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0