Söndag.

Hej Raffe.
I dag känner jag mig seg. Jag var något sånär  pigg fram till promenaden, sen blev jag seg. Så jag har inte gjort många knop i dag. Var ut på en 2,5 km promenad i dag. Skulle ha blivit längre om jag inte haft ont i knät.
Nedan finns en del fina bilder jag tog på promenaden.









I natt blev det sent i sängen. Kan va därför jag är seg som fan. Jag satt och kollade på videoklipp halva natten.
Men i kväll blir det att sova tidigt kanske. I allafall när jag cammat med min underbara flickvän. För i morgon är det jobb och då vill jag inte vara för trött.

Jag tror det blir wok till middag med någon sorts kyckling. Samtidigt har jag massor med andra grönsaker som inte är wok grönsaker så man skulle kunna göra en god kycklingsallad.
Jag skriver det i nästa inlägg vad det blev för mat.

Men nu skall jag spela lite Seafight på nätet och kolla igenom min namnlista på FB. Jag kollade när jag registrerade mig på Seafight spelet och blev pirat. Det var 6/1-2009. Så det är ett tag sen :D. Det är kuligt. Skriver mer sen.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0