Onsdag.

Hej Raffe.
I dag är det onsdag. En riktig skitdag på jobbet. Man kan ju undra om sammordnana hade gått hem för dagen.
Vi fick massor av jobb kvar och jag vet inte hur mycket det blir i morrn. Det blir inte kul att gå till jobbet när det ser ut så där. Men nu måste jag släppa jobbet när jag är hemma.

I dag gjorde jag Risotto och stekt ägg till middag. Det var kanongott.


När jag kom hem från jobbet så gjorde jag inte något speciellt. Lagade mat, snackade i telefon och spela WF. Och sen kollade jag på sveriges mästerkock. Det såg så gott ut det dom lagade att jag blev sugen på mat :D.

I kväll har jag haft en "Cam stund" med min underbara flickvän. Jag älskar henne så otroligt mycket. Även om hon sitter uppe i norrland och pluggar och jag sitter här hemma så känns det som vi är varandra nära när vi sitter med webbkamera. Hon är så fin min fina. Märkte att hon plockat av sig guld hjärtat. Hoppas hon inte har tappat bort det.

I dag fick jag jag goda nyheter från kronofogde myndigheten. Brevet som hade gått dit hade blivit avskrivet och därmed har jag ingen prick där. Det känns så skönt.

Ni skall jag gå och ha det skönt i duschen. Känner att det är behövligt efter denna skitdag på jobbet. Sen efter duschen skall jag fila fötterna. Det är också behövligt. Skriver mer sen kanske. Annars skriver jag i privata dagboken.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0