Onsdag.

Hej Raffe.
I dag är det skottårsdag. Den är speciell för mig. Det är min mammas födelsedag. Jag var ner dit i kväll tillsammans med Laijla och Carro och hennes pojkvän. Vi satt ljus på graven och sa grattis på födelsedagen och vi fällde några tårar. När vi stod där nere och hade tänt ljusen så startade kyrk klockorna av någon anledning. Så vi sermonin eller vad man skall kalla det så fick vi höra kyrk klockorna. Det var för tungt för mig. Då började jag lipa som ett litet barn.
Här nedan finns en bild på hur det såg ut på graven.


Det känns bra att ha fått gått dit i dag och jag framförde en hälsning både från Bella och Malin.
Malin skulle tända ett ljus för mamma i dag. Jag blev så glad när hon sa att hon skulle göra det. Det betydder så mycket. Jag önskar att Malin hade fått träffa min mamma.

Till middag i dag blev det kyckling gryta med pastarör och grönsaker.

Det var superdupergott. Lite aningen kryddstark.Men det gör inget. För det var jättegott.

I dag på jobbet så gick jag utbildning på det nya röstplocket.

Asså det där headsettet. Man ser ut som jag vet inte vad med det. Man ser skitlöjlig ut det :D.
Men asså. Det är lite krongligt och man hör knappt vad datarösten säger. Det är en kvinnlig dataröst. Man måste vårda dom där grejerna ordentligt. Det är dyra prylar :). Måste hitta på något namn till min nya leksak haha.

I kväll skall jag inte göra något speciellt. Skall väl glo på tv och messa med min underbara. Undra vad hon gör nu föresten. Jag saknar henne som fan och tänker på henne hela tiden.
På fredag när hon kommer så vill hon ha kyckling, ris och currysås. Det är smarrigt.

Nu skall jag gå och diska upp middagsdisken och sen skall jag och ha det skönt i duschen och så skall jag raka mig så jag inte ser ut som en vilde på jobbet i morrn.
Hörs senare eller i morrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0