Onsdag.

Hej Raffe.
I dag har jag varit hemma från jobbet. Och igår sa jag ifrån ifrån mig jobbet på tv4. Det var därför jag var lite irriterad och ledsen på kvällen samtidigt som jag hade ont.
Men i  dag känns det lite bättre. Jag har varit ner till AKKA i dag och pratade med en läkare. Hon trodde inte det var några skelettskador utan gav diagnosen att musklerna brevid bröstkotan har fått sig en tusch. Jag fick lite tabletter och så, som jag skall äta i en vecka. Om smärtan fortfarande är kvar efter en vecka så skall jag tillbaka. Och då skall hon se till att jag får rönkta mig. Men nu skall jag va hemma från jobbet i morgon också så får jag se på fredag om det känns lite bättre.

Till middag i dag blir det kokt kyckling med ris och currysås. Smarrigt.

Jag messade med min älskling tidigare och hon höll på att baka en massa bullar. Jag tycker hon är duktig.
Jag längtar efter henne som fan. Men snart ses vi och jag jag känner attjag inte kommer att släppa taget om henne hehe.

I dag är det scouterna också. Och medan Bella är sär så tänkte jag besöka sol akuten. Skulle va så skönt å sola i en kvart. När jag kommer hem så blir det nog bara ta det lungt. så inte jag överanstränger mig.
Jag kanske skriver mer snart. Annars skriver jag i morrn.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0