Måndag.

Hej Raffe.
Fy vilken seg dag i dag. Det har inte vari så mycket jobb. Men jag är trött. Det känns att det är måndag. Måndagar får jag alltid ont under fötterna. Tänkte sätta mig i ett fotbad sen och göra vård av fossing :D.
I dag efter skolan går Bella över till sin mamma.
Jag kommer sakna henne. Hon har varit helt underbar den här veckan.
Till middag i dag blir det oxbringa med potatis och pepparotsås. Se bild nedan.


Och sen är det nog slöa vid datorn eller tvn.
På jobbet i dag har jag tänkt på det Per sa till mig härom natten på Face-Book. Asså han har ju så jävla rätt.
Sen har jag haft sån overklig träningsvärk i rumpan, låren och magen. Man kan tro att jag har haft sex eller nått hela natten. Det har jag inte haft (Förutom med mig själv). Och det brukar inte ge sån träningsvärk hehe.
Men träningsvärken beror på min långpromenad jag tog igår och mina situps och armhävningar. Asså när jag gick så var det lite snömådd på vägen så det var slirigt å gå. Och eftersom man spände hela kroppen så man inte skulle halka och så sig så fick musklerna ett extra träningspass.
Någon nytta har min träning gjort *ler*. För mina arbetsbyxor sitter inte lika hårt kring midjan.
Fortsätter jag så här så kommer jag att kunna dra in ett hål till i skärpet :D.
Nu skall jag gå och ta en dusch och duscja av mig Åhléns kostymen.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0