Måndag.

Hej Raffe.
I dag hände det en liten incident på jobbet att jag har ont i nacken och axlar och rygg. Jag blev påkörd av tyretten (Stora trucken som lyfter in pallar i stellget) på jobbet. Då själva smällen kom så blev det ett jätteknack och ryck mellan skulderbladen. Och en halvtimme så fick jag jätteont i huvudet. Jag har fortfarande värk, men inte lika intensiv. Tillbud/skaderapport skrev jag så att en sån finns om det skulle bli något.

Till middag i dag blev det enkelt. Det blev makaroner och köttbullar.


Jag var upp till affären nyss och köpte upp mig på lite frukt och diskmedel och djurmat. Å när jag stog där i kassan och kollade jag på kylen där. Asså översta hyllan där var fylld med semlor. Jag hörde hur ett paket ropade på mig så jag gick och hämtade ett paket med två i. En till mig och en till min prinsessa. I morgon skall vi få semla på jobbet.
Hoppas jag får den innan jag åker till sjukan. Annars får jag be Pirjo ta en till mig så får jag äta den när jag kommer tillbaka.

Jag pratade med min älskling. Snacka om att jag lider med henne. Klockan var nio, Det skulle va tyst då. Ingen tv, inget internet. Till och med fängelsekunderna har det mysigare låter det som. Men trivs hon så är det ju jättebra. Jag önskar henne all lycka och framgång med sin internatvecka i skogen.

När min fina kommer hem så skall min älskling ta tag i sitt bloggande har hon lovat. Så jag fortsätter och bloggar här tills jag kommer på andra tankar.

Den här veckan kommer att va hur jobbig som helst och lite till. Lever jag på fredag och inte tagit livet av mig fram till dess så kommer jag att kunna vara med om mycket.
Skall även träffa Thomas i morgon via Msn & Cam. Han hade bottenmetat lite i cyber rymden och fått tag på en massa smarrigt att gotta sig i. Hoppas det inte är sånt som man blir besviken på bara. Vi får se.

Nu skall jag kolla på tv. Hörs i morrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0